Muka surat

Tuesday, November 30, 2010

berat!!!!!!!!!!!!!

"takpa2...aku nk tgk jaa hgpa suma nyanyi jaa"....kate mat belia smbil menghirup fanta hijau ais...gua rase xsmpai ati tgk mat belia duduk jd penonton je...die pon melabur jugak td,xkan die melabur utk tgk je kot...pegawai sumber nmpak rancak memilih lagu jiwang2..."org x kawin lg mmg lagu tuuu"....mat belia berseloroh smbil sesekali gua tgk die gelak tutup mulut...."nk berat ke ringan ni...."juruteknik tnye gua mengenai taste gua utk sesi kali ini..."beratttt!!!!"gua terpakse meninggikan suare kerane pegawai sumber tgh elok melayan lagu exist yg jiwang...nyanyi smbil taip sms menjelaskan lagi situasi kejiwangan pegawai sumber....."eject...eject"pegawai sumber mengarahkan juruteknik menamatkan lagu exist itu kerana tang part tarik suare beliau tiba2 bertukar menjadi suara dR rozmey....kelihatan mat belia ketawa tutup mulut....

juruteknik tidak menghampakan gua...barisan lagu jinbara dan loving born yg mmg gua tau sungguh berat siap sedia dipilihnya....utk mendapatkan feel tarik yg deep, juruteknik menggunakan pendekatan berdiri kerana katanya kalau berdiri oksigen dari tempurung lutut boleh naik atas...mat belia ketawa tutup mulut...masuk je lagu jinbara yg ketiga gua tgk juruteknik dh mula menunjukkan kepancitan...berat mate memandang berat lg lagu yg die bawak.....gua tgk pon semput dibuatnye..."kita nyanyi kena layan jaaaaa..."kate mat belia yg bnyk menimba pengalaman berkaraoke ketika bekerja di sebuah kilang mega di pulau mutiara....

lepas tarik due tige lagu berat...perut gua memulas2...masalah salah cerna mungkin penyebabnya....feel jugak melepas di jamban karaoke ni...melepas smbil diiringi lagu joget angan tak sudah merupakan pengalaman baru yg harus gua lecok dlm diari....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

smpai je ke bilik medium gua tgk mat belia tgh tarik chorus lagu ukays...sipi2 pandangan gua kelihatan juruteknik dan pegawai sumber gelak terbaring smbil tutup mulut...gua join sekali hingga menitiskan air mata....."kita nyanyi kene layan jaaaa"...ayat yg sentiase buat gua ketawa tutup mulut....

2 comments:

  1. punya la berhempas pulas nanyi.. sudahnya sakit perutt..

    ReplyDelete
  2. angin perut dh abis buat modal nk tarik lagu berat

    ReplyDelete