Muka surat

Monday, November 15, 2010

gua dan peningkatan menaik

-sekitar 80an-
gua mule menetek dan menggemari siaran tv pendidikan

-time darjah lagi-
- gua mule stat jln kaki dari rumah ke skolah
- gua dpt RMT dan susu sekolah perisa coklat
- duit blanje singgit sminggu kire mewah time tuh
- menang peraduan mewarna bambino...dpt hadiah water kaler luna
- diperkenalkan dgn gaban dan suria perkasa..tidak lupe mero etek dan oshin
- setiap kamis gua skip skolah agama sbb di atas
- jd balaci cikgu bm
- main goli utk team bola melaka bwh 12
- puase cukup tiap2 tahun
- pemain dram mejar kombo skolah
- mule lepak tembok
- upsr gua kire baik jugak time tuh
- pelajar cemerlang skolah

-time asrama-
- xmenangis masa tido malam
- terjebak dlm scene bwh tanah
- terjebak dlm penyalahgunaan tembakau
- terjebak dlm scene jiwang2
- terjebak dlm scene skodeng
- terjebak dlm scene kriket...howzatttttt
- mengenal erti SA,buri,lahorn,lopekau,fly dan hanjing
- PMR gua kire ok2 jela
- wing kiri utk team bola skolah selama 5 taun berturut2
- 5 tahun berturut2 xscore sebijik pon
- main kriket 5 taun berturut2 utk skolah
- main kriket utk negri sembilan 4 tahun berturut2
- main kriket utk malaysia 3 tahun berturut2
- kantoi buri dlm usia yg mentah
- terjebak dlm scene bas lompat2
- tokan buri yg digilai rmai
- result spm serupa gampang

-zaman universiti-
- gua mula main mainstream
- buri dh dpt lesen
- belajar masak nasik goreng
- eksiden
- serabai
- cuci pinggan di mamak
- terjebak dlm scene kuda padi
- naik moto pkai minyak merah
- tido di tepi pintu sliding
- CGPA kire ok la
- mengenal erti ptptipu
- wangi

-zaman skang-
- kerja sikit lebih kurang halal
- kawin dah
- anak sorang
- badan gempal2
- kulit putih gebu
- hensem
- sopan santun
- pkai kereta skala perlahan
- tido nyenyak
- kuat makan
- miskin....

kahkahkah....ptuihhhhh


gua(berbaju loto) semasa zaman scene bas lompat2

4 comments:

  1. prestasi ko agak menaik dan menurun juga umpama scene bas lompat2..

    ReplyDelete
  2. spirit nk naik bas lompat2 dh semakin low

    ReplyDelete
  3. bas lompat dari Seremban ke Tampin dan seterusnya ke Alor Gajah memang thrill abiss..

    ReplyDelete