Muka surat

Friday, July 12, 2013

jemputan berbuka

ni kalau aku tolak kang ape pulak mamat ni kate nanti...cakap aku sombong la...kerek la....poyo la...jilat bos la dan macam2 lagi la....bila aku tengok muka mamat ni mcm rase bersalah plak aku nk tolak....banyak gak modal die dh labur semata-mata nk jemput aku berbuka ni....mengenangkan die ni kawan lama tambahan banyak dah aku makan budi die....ok la aku setuju ke jemputan berbuka tu
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sedap jugak jemputan berbuka mamat tu tadi....macam2 ade bro....kentaki, mekdi, ayamas, nasik arab, dunhill 20, air epal asamboi....pehhhh....alamak dh pukul 2.30pm ni...lewat plak aku masuk opis...kang bos aku syak pape kang....pastikan tiada bahan bukti terlekat di gigi....muka kena maintain letih...yg penting sendawa dulu puas2 kang kot tersendawa dalam opis...naya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lebih kurang bnyk ni la juadah jemputan berbuka semalam...amacam...goyang tak brader

No comments:

Post a Comment