Muka surat

Saturday, July 13, 2013

hari ini dalam sejarah

13 julai 1993

pada tarikh ini seingat gua la...gua masih lagi dalam era gaban dan kesatria baja hitam. segar dalam ingatan gua pada tarikh ini gaban dan kesatria baja hitam amat berpengaruh sekali...dia punya pengaruh sampai gua sanggup tuang sekolah agama...nasib ustazah tu ngam dengan mak gua...mak gua ni tokan kain langsir dan barang kemas sikit2 kat kampung tu....ustazah ni selalu gak amek langsir kat mak gua...bayar 5 kali lepas nego nipis....lepas mak gua nego nipis ngan ustazah tu tadi, die angguk tanda setuju nk bagi gua lulus with flying colours....balik jek rumah mak gua pangkah gua dari tengok tv...gua nego nipis pon die buat dek jek.....tak dapat la gua nk layan rumah kedai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
seingat gua mak gua masak benda alah ni utk berbuka masa tarikh ni...kalau salah jgn marah gua plak nanti batal puasa saudara

No comments:

Post a Comment