Muka surat

Wednesday, February 8, 2012

buri

tahukah anda bahawa rokok pertama yang saya hisap adalah rokok winston merah. sempena meraikan ulangtahun ke 15 saya hisap rokok, marilah kita bersama-sama menonton video di bawah. selamat merokok


di sini saya ingin mengucapkan sekalung penghargaan kepada saudara amir jamal kerana sudi meletakkan rokok winston merah itu di dalam kasut sekolah saya. kalau tidak kerana tindakan bijak saudara itu, mungkin video ini tidak akan bermakna kepada saya. terima kasih tidak terhingga juga kepada lau sir kam kerana sudi merampas stok simpanan rokok di dalam loker saya. jika lau sir tidak merampas rokok itu, mungkin hasrat saya untuk disebat di depan perhimpunan tidak akan tercapai...sekain

2 comments:

  1. besar juga jasa winston merah nie kepada lu ek.. sekain terima kasih.. keh3.. banyak ar lu punya sekain... hahaha..

    ReplyDelete
  2. kalau la bukan sebab winston tu, mungkin gua xla sibuk2 nak beli mr potato sebab nk jadikan bekas dia sebagai ashtray

    ReplyDelete