Muka surat

Sunday, March 28, 2010

kemajuan teknologi

smalam gua ngan botak ke low yat selepas dikecewakan oleh beliau yg ku kenali melalui satu laman sesawang yg kadang2 boleh percaya......smpai jek kt pintu low yat gua trpegun + trkentut bile nmpak satu lembaga yg nmpak garang diluar tp lembut di dalam.....wlaupun agak gabra, gua rilek kuarkn kamera mahal gua atas permintaan saudara botak utk merakamkan aktiviti paranormal nih yg gua dgr desas desus apek2 kt c2 ckp bende ni mgkin turun ke bumi nk carik jidin....gua sengeh tande tkut kene pisau....botak slambe panggil makhluk tu...."bang bleh tgkap gambo"....tibe2 bende tu pusing memandang tepat ke lutut gua smbil posing ala2 ruminah sidek....botak trus lompat tepi die dan gua trus lari dpn nk amek angle tarbaek utk memuaskan hati botak yg bru putus cinta talak 6 kuase 2....gambar ni gua igt nk bg jidin supaye berhati hati ketika makan nasik ambeng kt kulai jaya....ni cube tgk btul2


botak control macho wlaupun gua tau die tahan kencing

kemajuan teknologi smalam

1. beli lampu denyar baru utk memuaskan hati yg terluka thehehehe
2. bini blanje printer...die ckp..."bleh la kte fotostet pasni"
3. beli usb port utk membebankan komputer meja aku
4. muke surat pertama dari 20 muke custom album bru je siap....xde mood = maleh
5. broadband bru dan sangat laju....gunekn digi mmg laju....ahahaha apek kedai sruh gua promote
6. botak putus cinta ngan artis...thehehehehe

nota pejalan kaki......nk mop lantai smbil facebook....zaman mak gua dlu mmg xdapat skang je bleh




No comments:

Post a Comment