Muka surat

Monday, July 26, 2010

beliau

Sedang gua khusyuk melihat lady gaga versi Surabaya lalu lalang depan gua…dtg seseorang yg gua rase mmg akan membuatkan gua lompat parti……….” silamat pg abg, boleh saye ambil mase abg sikit jam”…die ckp smbil hulur sekeping kertas bahasa omputih kt gua…gua angguk smbil capai buku lima…mane la tau dlm kertas tu ade samseng senang gua nk hapgred die jd banduan plak….

pelan2 gua bukak kertas tu…belum sempat gua eja w.i.n….”tahniah abg….abg dh minang moto wooooo”…kekuatan jeritan beliau menyebabkan lady gaga versi Surabaya bertempiaran nyorok bwh bas dan ada yg pakat joget lambak kt situ…..gua terpinga2 smbil garu kepala belakon xtau pape….”abg manyak untung ini hali…talak olang minang lg woooooo”…beliau ckp dgn penuh rase gembira macam hadiah ni gua nk bg kt die plak….mmg mlm td gua mimpi bwk naked bike round2 kampung smbil makan kuaci…..

”abg kalu mau claim ini moto…kasi dtg ini alamat saya tggu abg di sana dgn penuh sinyuman…dtg tau jgn xdtg”….gua tgk beliau atas bawah smbil angkat tangan babai…dua tige tapak pastu gua bg hadiah tu kat tong sampah supaye senang pegi kutip sampah….

Penyudahnya : mimpi mainan je tp impian xleh buat main2…zzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment