Muka surat

Tuesday, September 7, 2010

ini kire kurang ajar ni

"kau kire kau sorg je nk blk kg...aku pon nk jugak...karipap btol"...alex hitam manis baran benar dgn perangai tige suku sulaiman gambir yg tidak dgr cakap...mane taknye..adeke patut sulaiman gambir suruh alex hitam manis cover die 4 malam..mmg xptut..kesian alex hitam manis...baju cekak musang warne warnni 4 pasang, bju telok belanga 4 pasang siap gosok, almon landon 6 balang, karipap kiut 3 balang,keropok mony 2 guni...haaa nampakkk betape stanbynye alex hitam manis utk beraye tahun ni...itu blom kire duit singgit2 yg die tkar ngan jimmy white kt kedai kude aritu...sulaiman gambir mmg xde perasaan la..kesian la kt mamat tuh..die nk beraye gak..gua selaku wakil geng kongsi gelap gelita mmg kesian kt alex hitam manis ni...agak2 la nk kenekan die pon..mentang2 die bangla selambe je kau nk onar die ye sulaiman gambir..kau tu ape kurangnye...alamat vietnam ade hati nk tunjuk pailang..gua tampar lu kang sia2 je....ahhhhh gua nk blk raye...korg pastikan tempat ni selamat..klau x aku sungkit peparu sekor2 kang...org bagi betis die nk peha...panggil perhilitan tembak korg kang bru tau untung nasib..blahhh

penyudahnye : ahhhhhhhh sudahlahhhhhhhh


woi alex hitam manis..kau igt kau buat muke cm2 aku tkut ke..lawan saidina la kalu handal sgt...ptuihhh

No comments:

Post a Comment