Muka surat

Monday, December 27, 2010

lintas langsung

berikut adalah pandangan peminat setia harimau melaya menjelang akhir kedua piala aff suzuki 2010


zal takut la nk tengok - faizal (pembekal kanvas)


teman rase harimau juare le gamaknye - bob (usahawan bundle)


jika juara saya akan belanja rajagopal - peie (bekas pemain Jasin League (J league)


saya akan sokong harimau di kedai mamak terdekat - darma (pelagak ngeri)


hobin ghimau hobin - afif (chef rumah tumpangan)


ade promotion tak - shaza (penebar roti sepenuh masa)


lu pikir la sendri garuda - lee (besan matlan marjan)


saye ade bau2 bacang ngan shahrul idlan talaha - nizam tikir (model singlet)


ikut lagu mana pon lagu tu jugak - min (callboy)


apa jua keputusan saya tetap hitam mati - black (peguam)


markus tiru rambut saya - cham (duta yun nam hair care)


apo beghak final duo kali ni - ujang (penjinak zirafah)


kalau saya...dh lama saya parap okto tu - subkidil (pengadil bola jaring)


saya tak bersalah bang - husin (pengimpal)


abg saya yg melakukan pancaran tu - otromen ucu (adik otromen angah)


ape barang laser..kasi bakar satu kali ade bran - dalsing (wartawan playboy)


saye dh nk pencen dh jgn risau - abg bul (pengetua af 20)

laporan lintas langsung ini ditaja oleh jusmate 5...khasiat hebat,rambut lebat

No comments:

Post a Comment