Muka surat

Tuesday, December 27, 2011

kisahnya

ajak : jom sheikh gerak...perut aku dah lapar ni

pak sheikh : rilek dulu...last song ok (sambil kaki goyang sacara otomatik)

gua pula sibuk melihat keindahan makwe kat situ. sementara siso pula sedang leka berbual dengan kawan sekolah yang berbau todi. siso bagi isyarat jom blah kepada gua kerana tidak tahan bau todi campur petai jeruk yang keluar dari mulut kawannya itu. gua lihat dari jauh kelihatan kaki pak sheikh masih goyang seperti biasa. ajak pula sudah keluar ke parkir kereta meninggalkan pak syeikh last song sorang2.
...
...
...
...
...
...

dalam kereta semasa perjalanan pulang,kaki pak syeikh masih tidak henti2 bergoyang...mungkin dia masih teringatkan penyanyi wanita berketurunan filipina tu kot. gua rasa tu nombor 5


No comments:

Post a Comment