Muka surat

Thursday, August 9, 2012

acaner tu mutalib episod 10


dari kiri : heri, gua, brekol, meor, panjang, rasat, mipan
duduk silang panggung : meor punya jambu
belakang rasat : baldi farok iskandar
belakang panjang : bantal radon

kejadian : sekitar 1998 malam

sedikit soal jawab bersama faizul paijan selaku pemberita zine sekolah bertajuk komplotmatematik

faizul : apahal naik tangki?
gua : layan embun sambil cerita pasal tabiat songsang dzopes
faizul : apahal tak lepak dewan makan?
gua : dewan makan xleh buri 
faizul : ape pendapat kau pasal scene panjat tangki ni?
gua : gua rase scene ni sihat...bakar 200 kalori panjat tangga tangki tu
faizul : berapa isi padu air dalam tangki tu?
gua : cukup2 nk isi kolam ikan dopan lab kimia tu
faizul : ape perasaan bila sampai ke puncak tangki tu?
gua : xdo perasaan...dh selalu bonar naik
faizul : ape yg kau nmpak kt atas tangki tu?
gua : ampaian puteri...kadang2 nmpak mazeq tongah ampai baju
faizul : gejala curi beger ramlan dh semakin meruncing...ape pandangan kau?
gua : gejala curi selipar kt musolla lagi meruncing
faizul : kau kenal radon?
gua : kenal gitu2 je
faizul : kau pernah beli nasi lemak die?
gua : gua dapat free saravanan belanja
faizul : apahal si mkkmk tu jaki sangat dgn heri ek?
gua : heri koyakkan jadual harian dio...habis miss jadual kurung die
faizul : kurung tu ape...sejenis subjek wajib ke?
gua : KU Rehat UNtuk Gembira
faizul : pehhhh patut la die jaki
gua : memang patut
faizul : ok geng itu je yg gua nk tanye...tengsss
gua : tengss scumbag

sesi soal jawab ini telah diterbitkan dalam komplotmatematik edisi ogos 1998 dgn tajuk panjat tangki...adakah relevan dgn radon

disebabkan perbualan yg solid ini, komplotmatematik telah menjadi zine bestseller di sekitar pilah dan senaling sekitar tahun 1998. jualan mencecah 1000 copy dan pihak editor komplotmatematik yg diketuai oleh saudara aizam hafifi terpaksa membuat 8 kali cetak semula utk memenuhi permintaan mat2 skin dan straight sekitar jajahan pilah. berikut beberapa pandangan pembaca yg sempat ditemubual :

powerrrrr - somah (pengawas perpustakaan)

kojap laei den nk kurung - bobok (tokan beger ramlan)

tangki tu sayup2 - kong (asisten radon)

heri mane heri!!!!! - mkkmk (pemilik spenda satin)

komplot for life - ajak jr (anak cikgu geografi)

makan dalam - zubaidah (acik dewan makan)


komplotmatematik
zine masyarakat


No comments:

Post a Comment