Muka surat

Thursday, August 2, 2012

acaner tu mutalib episod 4

lepas sahur gua gagahkan diri siapkan album kastemer...kastemer kate kalau boleh nk dapatkan album tu sebelum raye bagi adik beradik semua tengok. disebabkan jadual gua yang padat dgn ops lambuk dan ops param (kekekeke) dan juga album lama yg masih terbengkalai, gua sematkan azam untuk menyiapkan semua album tu sebelum raya. setiap pagi lepas sahur gua gagahkan diri mengedit gambar hingga jam lebih kurang 8.00pagi sebab gua masuk keja pukul 8.30pagi. cuma....bak kata pepatah dak taro ade menyebut :

"Ingatkan gagah hingga ke petang...rupanya tido di tengahari"

ps : Port baring di meja gua ni dh disusun rapi...kejap lagi kalu xde aral melintang gua tido la barang sejam dua kikiki

sekadar gambar hiasan dinding



No comments:

Post a Comment