Muka surat

Tuesday, August 7, 2012

acaner tu mutalib episod 8

perbualan 3 gadis sunti sekitar ramadhan tahun 1996 di sebuah rumah sewa terpencil

joyah : eh aku dengar kat batu road supermarket tgh ada offer kad raya...syok ni

nora : yeke jun, aku igt nk beli yg ade lagu tu le...nk kirim kt abg perol yg jauh di perbatasan

yusni : beli je...kan gaji kilang dh keluar...ot pon dah masuk...aku dah rancang nk borong baju ni

nora : sebut pasal baju kt mane ye nk dapat yang cantik dan murah2...aku igt nk beli 4 pasang

joyah : tak silap aku napisah ade ckp kt hankyu jaya ade offer kebaya labuh dgn baju kurung moden...boleh la pegi tengok kalau nak

nora : tak nak la...tahun ni aku igt nk melaram dgn baju kurung paten bunga2 tula...alaaa mcm ziana zain pkai tu

joyah : ooooo...cantik jugak tu nora...aku nk jugak la baju camtu

nora : kau ni xabis nk tiru aku ye joyah...huhhh

yusni : eh cube kau tengok ni joyah...diskaun hebat sehingga 90% di semua pasaraya Great Wall utk semua jenis pakaian dan kasut...hadiah misteri menanti para pengunjung...huiii best ni yah  oiiii

joyah : huiiii syoknye...bile kite nk pegi serbu semua pasaraya ni...tak sabar la nk shoping

nora : esok xboleh sebab aku ade dating dgn abg kus...lusa ok tak???

yusni : aku pon same esok xboleh sebab dah janji nk pegi pasar minggu dgn bang beraim pekena cendol

joyah : kalau mcm tu hari ahad la ye...settt!!!!

nora dan yusni serentak : setttttt!!!!!!!!!

yusni : eh lupe pulak...ahad nanti kite singgah sekali kat emporium yaohan ye...aku buat rambut la...cantik pulak aku tengok rambut minah dalam cerita knots landing tu

joyah : haaa lupe la semua tu...kate nk buat kuih ros...barang2 dh beli ke????

nora : ye laaa nasib kau igtkan yah oiii....nanti lepas shoping kite singgah la pasaraya fajar tu kejap beli planta

yusni : kalau boleh balik awal ye...aku nk tengok cite Knots Landing le pukul 6

nora dan joyah serentak : baikkkkkk!!!!!!
.
.
.
.
.
pehhhh nostalgia betul perbualan dorg ni

petikan dialog yusni
"cantik pulak aku tengok rambut minah dalam cerita knots landing tu"


petikan dialog nora
"tak nak la...tahun ni aku igt nk melaram dgn baju kurung paten bunga2 tula...alaaa mcm ziana zain pkai tu"

petikan dialog joyah
"haaa lupe la semua tu...kate nk buat kuih ros...barang2 dh beli ke????"
 
pehhhhhhhhhhhhhhhh




No comments:

Post a Comment