Muka surat

Thursday, March 18, 2010

kakiku krem


minggu lepas team gua wt prlawanan ujian dgn team airkon upm dan merupakan perlawanan ujian pertama gua utk 2010......seperti biasa team gua dibarisi oleh rmai pemain2 seangkatan v sundramoorthy....nama2 besar spt ab rajnikan, joe cagu, min temimin, amin rempit, badol,pendi scram,ajak lensaku bercakap,yot ping pong, azir abu dan beberapa pemain import dr liga chokoslovakia.....terus ke rangkuman perlawanan...pihak lwn agak trkejut dgn corak pemainan menyerang pasukan gua yg diketuai oleh ab rajnikan. hantaran tepat ke penjaga garisan diselangi dgn tandukan padu ke bangku simpanan amat memeranjatkan sesetengah pemerhati sukan trmasuk abg badrul dr pasoh 3.....bak kte asbullah awang "turning point" nye berlaku pd menit ke - 78 memasuki waktu magrib, ayam tambatan pasukan yg ditugaskan di sayap kiri mengalami kecederaan yg agak serius dan trpakse berjalan keluar sendri dan digantikan oleh pendi scram yg dlm keadaan kelam kabut menyarung boot nikenya tanpa melakukan sebarang regangan....wisel penamat dibunyikan dan gua jangke mlm ni mesti ade ulang tayang insiden gua krem pd menit ke-78 dlm rancangan wisel penamat kelolaan zainal abidin rawop...

rangkuman akhir : jaringan pertama gua utk 2010 berlaku pd menit ke-32 hasil lintangan azir abu.....perasaan gua berbagi bagi meraikan jaringan kerana abg2 airkon selesa 4 gol di depan....

kata2 dr beberapa org yg ditemuramah :

pengadil : "team ni bleh pg jauh kalu mengamalkan sistem diamond"
linesman : "ab rajnikan mane...kte nk byar duit ref td"
joe cagu : "persembahan kite harus dipuji"
ab rajnikan : "padang laju sgt....sy biase main padang old trafod"
badol : "kalah biasa menang bonus" (mencuri ayat pancing ab rajnikan)
amin rempit : "kalu brani main ps2 tgk....ade bran"

kesimpulan : akhirnye gua krem setelah 27 tahun main bola.....masih lupe nk tulis dlm diari seorang lelaki handal










No comments:

Post a Comment