Muka surat

Monday, March 22, 2010

semalam yang kelat

"hujan2 ni mmg slalu cm2 kono tggu ujan boghonti bru ok...kojap laei ok la 2".....peminat liverpool tegar era sir bob paisley cuba menenangkan gua dlm keadaan slambe...gua paham benar perangai beliau kerana beliau dh lame mengenali gua.....atap zink rumah gua mula mendiamkan diri..tanda2 hujan yg diramalkan turun di sekitar sari aman dan sarikei serta membahayakan bot2 kecil sudah mula mengundurkan diri....gua bingkas mencapai alat kawalan jauh dan menekan butang merah....tibe2 peminat liverpool tegar era sir bob paisley melontar kate2 berbaur sindiran kpd gua...."kan abah dh cakap hujan2 ni *asteru* xdo gamba ekau xcayo".....gua tersandar layu di bibir sofa kekabu mak gua smbil menyuap beras jati cap kapal layar pemberian dak ipin petang tadi sbg tanda menghargai penat lelah gua mengetip gambo kawinnye ptg td...kelat benar rasenye....$@($)&(*&!(

nota kaki.....bayar mahal,potong pakej sesuka hati pastu servis gampang + siaran ulang2......gua igt nk langgan MEGATV blk la dr tgk *asteru* yg mmg gampang....

nota sejarah.....team gua & peminat tegar liverpool era bob paisley kalah tp kami tetap mengamalkan rutin biase lepas tgk game tanpa menuding ke mana2 pihak......tidooooooo


peminat liverpool tegar era bob paisley sdg menyediakan juadah makan tghari tanpa sbrg perasaan kecewa kerana beliau ckp "abah dh 82 taun hidup....dh 18 kejuaraan liga, 5 liga juaro2 eropah, 7 piala FA, 7 piala liga dgn 3 piala UEFA.....cukup2 la tu bg la team lain monang pulak..." kate beliau smbil mengacau kuah lemak yg dh hampir hangus......

No comments:

Post a Comment