Muka surat

Tuesday, July 20, 2010

kesebelasahan utama

gua rase taun ni paling bangsat juara liga ke 19 xpun champions league...piala kokak kolak jauh skali...xpenah main kt situ....musim depan gua igt sotong paul dh jd mercu tanda kt depan old trefed...xkuase bg ramalan dh sbb kaki da ma cai dh mule mengekori beliau yg mmg xde ekor dan tidak penah skali pun jejak ke premis nombor ekor. sejak dh jd mercu tanda tempat org amek gambo nih, gua nk try tgk gua bleh ramal ke x...stakat ramal cuace gua dh biase....jawab soalan ramalan dh lame di anak tirikan....burger cikgu ramlan gua slalu roket...dan ramalan bukan tokey kedai dak lan atau sepupu kecik cikgu ramlan,....ramalan gua

reina...sentiasa botak
agger...akan tendang kaki kiri
carragher...kad merah musti ade
seketul...paling kurang jahit kt cuping tlinga
johnson...first game kompom main
akulani...xkan main keeper punye
jokol...angkat corner mesti keeper tangkap
rayen bebal...xkan putih hingga hujung musim
lukas lebar...lawan MU kompom xmain (sbb makcik die dtg anto ketupat palas)
stiben jerat...kompom kene jerat offside lwn wigan
fernando toreh...kompom xmain full season...silap2 tengah musim dh out

gua rase ramalan gua mmg kompom tepat kali nih...cikgu ramlan musti nganga tgk ramalan gua sbb ramalan gua burger die kene curik sehari paling kurang 10 mmg trbukti ketepatannya....gua angkat kening tanda line clear....

No comments:

Post a Comment