Muka surat

Wednesday, July 21, 2010

mertabak super large

untung duk mlaysia nih...raya puase dpt cuti, raya cina dpt cuti, raya india dpt cuti, awal muharam dpt cuti, cap go meh dpt cuti, thaipusam dpt cuti.....cube korg duk sri lanka tgk....raye pose korg agak2 die bg cuti x...silap2 "apa raya posa sy tau hijau merah terima kasih aja...sere" kate sorg bangla pam stesen kt labu lanjut...cuti mmg melampoh itu blm msok cuti bersalin,cuti sakit, cuti taun, cuti merdeka dan cuti terus. sedang gua sebok tekan tubi utk mendapatkan saiz lengan berkapasiti zainal abidin hasan...tibe2..."ketuk2 raya akan menemui anda ramadan ini"...tak sampai 5 minit kendian..."jualan kain satin dan kain kapan terpakai utk menceriakan hari raya anda...mari beramai2 ke gedung kain saripudin gamat...berbakul bakullllllll"...tibe2 tekanan tubi gua makin lemah..awan2 lengan zainal abidin hasan makin kelabu2...tibe2 awan2 bru plak kluar...dlm tu ade gambar mertabak, air soya, tat nenas, pulut panggang, air ribena laici dan pastinya...kurma yusup tayob....gua capai tuala trus nyala buri dan melangkah deras ke tandas cangkung tanda perlu melakukan transaksi di sana....

5 minit sblm zohor : gua rase ade lg sebulan nk ke bulan puase...bikin panas iklan2 ni

waktu imsak : gua igt nk booking satu lot pasar ramadan salak igt nk jual kete kontrol ngan pisau cukur la...nmpak pasaran kt sana amat cerah mendapat pulangan belipat kali ganda 23 bro...



isi kandungan :

lemak : 100%
kalori : setengah lori
pewarna tiruan : 3 titik
kondisiner makanan : 3 camca
lelemak sayuran : 3 pucuk
tepung penaik : 2 bungkus
karbohidrat : 6 kilo
telur lalat : 5 biji + 3 newborn

wisel penamat : gua rase ni la makanan plg sinonim ngan bulan pose kt mlaysia ni...jarang org buke pose mkn ciken cop ngan steak....ye dop

No comments:

Post a Comment