Muka surat

Friday, August 27, 2010

gasak kau lah

Smpai je trus carik parking....”cantekkk”...gua jmpe parking yg nmpak strategik. “tut tut”..kete gua pastikan berkunci kerana penyangak dan pencuri lantun mmg rmai lalu lalang kt cni...sempat jugak gua tgk side mirror nk pastikan remos gua berada pd tahap terbaik...sarung ray ban cikai yg gua rembat kt depan kedai azrai utk kelihatan lebih remaja...jalan dlm sepuluh tapak gitu ade plak mamat krempeng tegur gua....”lu ni tok sidang kt cni ek...”..gua sumbat mulut die dgn daun pokok ketapang yg besepah kt situ...gua buat muke bengis mcm nk begasak...mamat krempeng tu lari x tentu arah smpai lori curik pasir yg laju seperti husin bot lalu lalang kt situ slambe2 die cilok.....jalan dlm sepuluh tapak lg...”alamakkkkk...” gua jerit smbil sepak kijang yg tengah korek smpah kt tepi kfc itu...henpon blackcolor mahal gua tinggal dlm kete...mesti paling kurang 100 miscall xlari ni...penjawat awam mmg slalu bizi makan rasuah...supplier simen call, mamat2 hartanah call, tukang buat baju bru nk naik call...mcm2 lah...”time kasih bang”....gua ucap kepade penyangak yg tlg bukak kete gua td...baik btol die..disebabkan gua puase dan baik ati...gua hadiahkan die penumbuk cangkuk bawah sbg kenang kenangan...

”tut tut...klepommmm”...gua kunci pintu dan pasang mercun tarik supaye penyangak yg cube nk tibai kete gua akan tekejut seterusnya melatah dan mati kering....paling jauh die bleh pegi pon sepuluh tapak je dr kete gua....gua seluk sume poket periksa kot2 ade lg trtinggal...”pistol ade, henpon ade, kad mesra ade, kaset lagu anuar zain ade, dompet ade, pisau toreh ade, minyak yuyi cap limau ade.....lengkap”...gua jalan dengan penuh yakin...awek2 lalu suit2 kt gua tp gua buat dek jek...budak sekarang bukan bleh pecaye...gejala buang bayi mmg xtentu arah skang.....kt tepi longkang besar gua tgk mat2 rempit tgh main minyak...boleh tahan teknologi mereka nih...sudin bujang lapok kalu tgk dorg ni mesti join skali main minyak...xsampai due kilo dari kete gua...gua nmpak param yg sibuk...dh lame xpekena karipap ni...elok jugak kalu gua try test tgk...”kak ni berape”....gua usha karipap inti kentang yg nmpak gemok....”tige singgit dik”...akak yg ade rupe bohsia dewan mkn tu bagi harge baik....”mintak due inggit kak”...tercapai hajat gua nk pekena karipap ngan sirap selasih arini...siap beli karipap gua jalan2 buang mase kt param tu...”ni mercun ape ni bang”...gua tegur brader usahawan yg nmpak gua mcm org majlis...”bang amek la mane yg abg nk...janji abg xtgkap saye...”..gua tgkap mercun kucing tige kotak, mercun gasing tige kotak, gua call abg gua die tempah mercun polong lapan kotak....last skali gua amek mercun ketupat lapan belas kotak....”halal ye bang”....gua ckp sorang2 rupenye sbb brader usahawan tu dh naik van biru pekat pg balai depan kilang kotak utk urusan check in kandang...

gua rase dh puas hati...trus menapak laju ke kete gua yg sedia menanti....”klepommmmmm”....gua melatah tahap gaban sehingga menyebabkan ziana zain yg ke param yg same gelak guling2 smpai londeh kain...gua buat2 xnmpak....ray ban cikai gua memainkan peranan..hehehe...gua maki mercun tarik tu tanpe belas kasihan...kesian plak gua tgk mercun tarik yg xbesalah tu...dgn lembut gua ikat kt selipar ziana zain...anuar zain ckp die ni kurang melatah...kire btul la tindakan gua tu.....gua pandu kerete serupe mika hakinen....karipap gemok dan air sirap selasih gua hidang dengan teliti....tup2 azan pun berkumandang....sirap selasih gasak satu cawan terus buri 3 batang...lengkap..

No comments:

Post a Comment