Muka surat

Wednesday, September 1, 2010

kude letrik kurang ajar

main kude xhingat dunie...kunoi dan gajah mcm dh kehabisan wang..sorg brader duduk tersandau smbil tgk buku giro...gua sorok2 skodeng buku giro die...rm 20..nmpak gaye brader ni mcm dh xde harapan..."mung dtg xajak kawang.."..arip rxz maki dlm loghat marang...kletuk kletak kletuk kletak...laju jugak kude ni lari..."ayam ni..."kerol azrin terer bace mesin...tokey kude ni penah nk pancitkan gamma die tp kantoi...lagu duit jatuh berkumandang...jangkaan kerol azrin mmg tepat..."nasib aku xpow.."..gua tgk kunoi kutip duit dgn muke ketat..."modal dh abih 2rat...bru dapek 9 ketul"...ptut la ketat semacam...

gua tgk kedai ni dh mcm pasar..mcm2 pesen org ade...mamat tatu nage, polis bwk gari, bangla keje giant, apek jual mapiau..."jom seprem due...kaloh byar"..arip rxz cabar gua...die xtau gua dgn jimmy white penah jaming skali lgu xpdc dlu...tgh sedap2 makan hitam tibe2 gua tgk kerol azrin muke cemas mcm nk kene sebat guru besar..."jah..kau parking kete kt mane td"...kte kerol azrin cemas..."kt tepi kedai cendol la..port biase tu"...gajah buat muke mengeram..."xde pon.."..gajah lari serupe kongkang nk pastikan kate2 kerol azrin..."woi tlg aku woiii"...gajah jerit kt kunoi,kerol azrin,arip rxz dan gua..."ngko tgk sane..ngko tgk kt depan kotaraye"...gajah arah ktorg carik wira cabuk die...2 jam kendiann..........

"adik nk setel balai ke setel luar ni.."brader polis bwk gari racun gajah.."brape bang"...kunoi terus terang dgn muke kerek..."150 bleh..."..brader polis mintak yg bukan2..."nah bang amik ni...dh main jauh2"...kunoi slambe kluar 2rat.....dlm perjalanan blk...."mane ko dpt duit noi"...kerol azrin nmpak trtanye2..."aku menang kude seribu td..."...kte kunoi smbil goncang syiling bekepok....kejadian benar sekitar tahun 2000an di sebuah kedai kude hancing

penyudahnye :polis makan rasuah pkai duit kude haram = dabel terabel haram

perbualan dlm kete gajah mase odw blk....

kunoi : korg nk mkn ape ni aku blanje
kerol azrin : mane bleh makan duit kude siot
gajah : McD noi...aku dh lame xkene
kerol azrin : cantekkkk...

nasib gua naik moto ngan arip rxz bedal nasik daging kt brickfield pkai duit makan black td...selamatttttttt


kerol azrin ckp kalu nk pau kene tgu kude jatuh dlu bru wang besar naik...gua rase nk lepuk je mamat nih

No comments:

Post a Comment