Muka surat

Monday, July 16, 2012

ok gua cerita lagi

sedang elok gua menaip senaskah kertas kerja sambil diiringi dendangan lagu man bai sempena spirit nk puasa ni, tiba2 datang seorang pelajar mintak gua tolong tunjuk camne nk isi borang daftar subjek. ok gua selaku pekerja yg berkarisma dgn penuh tekun menunjukkan kpd pelajar itu cara nk isi borang. selesai saje isi borang pelajar itu berlalu sambil mengucap terima kasih kpd gua. "baik budak tu...hormat orang dewasa mcm gua", gua ckp dlm ati. ok gua tiba2 rasa sangap john, so gua terus ke ruang merokok di belakang opis utk menghilangkan sangap. dalam pada tengah merokok tu, gua berfikir jauh. apa yg gua pikir pon gua xtau sbb terlampau jauh.

selesai sebatang john gua terus melangkah padu ke meja kerja. gua fokus kembali utk menyiapkan kertas kerja yg cuma tinggal kata penutup dgn ruangan tandatangan sahaja. punya la tekun sampai gua xperasan air neskefe gua dh dipenuhi dgn semut yg berenang girang tanpa rasa bersalah. ok kertas kerja dh tinggal ruangan tanda tangan saje. gua tengok semut ni dh makin semak kt meja ni, gua rase elok jugak gua basuh cawan ni sebelum keadaan menjadi semakin genting.sedang elok gua basuh cawan di pantri.....


KELETAKKKKKK!!!!!!!!










.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dengan langkah longlai gua kembali ke meja sambil dalam hati mencarut tanpa batasan...ok gua nk siapkan muka depan kertas kerja ni semula...mane pulak button save komputer ni

No comments:

Post a Comment