Muka surat

Sunday, July 15, 2012

ok gua cerita

jam menunjukkan 8.30 malam. gua tiba-tiba rase rajin nak siapkan album customer yg dah 2 minggu tertangguh atas sebab2 yg xdapat dielakkan. ok dekat depan pc ni bini gua dh siap bancuh neskefe panas dihidangkan bersama kacang tong guan. nak kasi hilang ngantuk mase buat kerja katenye. ok gua kosentrate buat kerja dgn penuh tekun sambil sekali sekala gua hirup neskepe dan nyala rokok john barang sebatang. tiba2 jam dah pon pukul 9. gua mula hilang fokus. tiba2.......

"abangggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!"....bini gua jerit dari bawah
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
ok gua pelan2 hirup neskefe yg masih panas berasap smbil sekali sekala mulut disuap dgn kacang tong guan. mata gua tajam ke arah tv menonton mastecep separuh akhir.....kerja....kejap lagi la gua setelkan...itu pon kalu rajin....ok

No comments:

Post a Comment